Rédl Dávid

2009.03.24. 22:43


Született: Budapest, 1990.03.15.

(amúgy meg BUDAÖRS city life :))

Bringa: Merida Road Race 880-16 (2009), váltók : Shimano Sora SS / Sora 2, Mavic felni,  Road dual pivot fékrendszer, egyéb Shimano és X-Misson tartozékok...

Ha nem bringa: egyetem,ha az sem akkor különböző korú és élethelyzetű fiatalokkal foglalkozó szervezet alkalmainak lebonyolitása, szervezése. (FÉK: www.feknyom.hu)

Miért, és hogyan bringa: 2008 februárjának 14. napján közölték velem az ország legjobbnak mondott kardiologusai, hogy elkezdett tágulni a szívem, ami ha nem áll meg sürgősen, hónapjaim maradnak az életemből. Elkezdtem biciklizni...

Példakép: Lance Armstrong (minimálisan hasonlít a történetünk: betegségből a biciklire)

Tanulmányok: ELTE PPK (Andragógia - Pszichológia)

+ Info: Szeretem Istent! A hitem megtartott a betegségben reményt adva, kiutat mutatva segített, segít, és megtart a mindennapokban is!!!

 

Eredményei:

  • Tour de Tihany 2009 - férfi abszolút 80 / 165, férfi felnőtt 42/69
  • Békás időfutam 2009 - férfi abszolút 181 / 311

 

Szerző: kobora

komment

Címkék: rédl dávid

A bejegyzés trackback címe:

https://elteseouti.blog.hu/api/trackback/id/tr171023610
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása